Kniha návštev
Test, just a test
Předplatné do čech
Václav
09.05.2013
Dobrý den, neví někdo jak je to s předplatným do ČR ? Platí se 20 eur, ale já mužu poslat pouze KČ. Poradí mi někdo jak na to ?
Re:Předplatné do čech
ZEM & VEK
10.05.2013
Ak mate internet banking, mali by ste tam mat moznost pri platbe nastavit menu, v ktorej chcete zaplatit
Nikde nie je
Peter
09.05.2013
Dobry den.
Bol som dnes asi v 10 stankoch: na Lazaretskej, Spitalskej, Kamennom namesti, v OC Centrum. Nikde casopis nebol. Vsade povedali, ze "nemame, nedostali sme, kazdy den sa nanho pyta niekolko ludi". Tak kde v Bratislve sa realne da kupit? Kam bol dodany? Ten zoznam na webe je nepresny.
Dakujem.
Bol som dnes asi v 10 stankoch: na Lazaretskej, Spitalskej, Kamennom namesti, v OC Centrum. Nikde casopis nebol. Vsade povedali, ze "nemame, nedostali sme, kazdy den sa nanho pyta niekolko ludi". Tak kde v Bratislve sa realne da kupit? Kam bol dodany? Ten zoznam na webe je nepresny.
Dakujem.
Re:Nikde nie je
Plagiáty nie, prosím!
NN
09.05.2013
Veľká časť článku „V Černobyli stále tiká časovaná bomba“ (titulok uvádzam vrátane gramatickej chyby) je doslovne skopírovaná a preložená do slovenčiny z webu https://cernobyl.euweb.cz/.
Takéto „články“ si prosím odpustite, internet máme.
Tiež si dovoľujem pozdraviť pani jazykovú redaktorku, v čísle máj/2013 je niekoľko gramatických a pravopisných chýb. Nemôžem si pomôcť, ale akonáhle nájdem hrúbku okamžite začínam pochybovať nad obsahom.
Držím palce!
Takéto „články“ si prosím odpustite, internet máme.
Tiež si dovoľujem pozdraviť pani jazykovú redaktorku, v čísle máj/2013 je niekoľko gramatických a pravopisných chýb. Nemôžem si pomôcť, ale akonáhle nájdem hrúbku okamžite začínam pochybovať nad obsahom.
Držím palce!
Re:Plagiáty nie, prosím!
Re:Plagiáty nie, prosím!
Marián Benka
09.05.2013
Čo sa týka tvaru "v Černobyli", ten je gramaticky správny, zaužívaný tvar "v Černobyle" je nesprávny, mali sme k tomu diskusiu a overovali sme si to. Ak sa vyskytli iné chyby, je to pre nás podnet na zlepšenie. Ja si často všímam chyby aj v mainstramových médiách, kde obsah častokrát prezerajú aj dve jazykové redaktorky, je to skôr o časovom strese ako žeby boli neschopné. Ale to nie je dôvod na ospravedlnenie, budeme sa viac snažiť chyby odchytávať.
Vážnejšie je poukázanie na "obšlahnutie" článku z češtiny, ďakujem za upozornenie. Na začiatku sa nám prihlásili viacerí autori ochotní spolupracovať a postupne sa to selektuje. Pán Hexsa toto dodal ako svoj pôvodný článok, človek sa spoľahol, že to má vypracované z viacerých zdrojov.
Vážnejšie je poukázanie na "obšlahnutie" článku z češtiny, ďakujem za upozornenie. Na začiatku sa nám prihlásili viacerí autori ochotní spolupracovať a postupne sa to selektuje. Pán Hexsa toto dodal ako svoj pôvodný článok, človek sa spoľahol, že to má vypracované z viacerých zdrojov.
predplatne
Re:predplatne
Obrazky
Eddie
08.05.2013
Chcel by som sa spýtať, či je nutné mať toľko zbytočných obrázkov v mesačníku. Niektoré sú fajn ale také jedno či dvojstranové sú už podľa mňa fakt zbytočné. Chcel by som sa spýtať, či aj ľudia mimo vašej redakcie môžu posielať články.
Ďakujem
Ďakujem
Re:Obrazky
Marián Benka
09.05.2013
To je vec názoru, chceme byť zaujímavý nielen obsahom, ale aj vizuálnou stránkou. Veľké obrázky majú aj časopisy ako National Geographic alebo Geo.
Ak máte zaujímavý článok alebo námet na článok, môžete to poslať aj priamo mne na marianbenka@gmail.com. Potom Vám viem dať spätnú väzbu, či je ten článok pre nás vhodný, či by ho bolo treba prerobiť alebo či sa nám vôbec nehodí.
Ak máte zaujímavý článok alebo námet na článok, môžete to poslať aj priamo mne na marianbenka@gmail.com. Potom Vám viem dať spätnú väzbu, či je ten článok pre nás vhodný, či by ho bolo treba prerobiť alebo či sa nám vôbec nehodí.
Re:Re:Obrazky
NN
09.05.2013
Lenže nie ste ani National Geographic, ani Geo. Celostránkové ilustračné fotogafie sú OK, ale fotografie Trnavy (máj/2013) sú podľa mňa v časopise tohto zamerania len vatou a stratou 8 stránok, ktoré nemajú žiadnu informačnú hodnotu. A Váš časopis je najmä o informáciách, nie?
prve vydanie
Dodo
08.05.2013
Ahojte kamarati a redakcia, uz sa tesim ako zajtra snad uz casopis najdem v schranke, zaujimalo by ma vsak aky bol naklad prveho cisla, aj ked pocet predplatitelov sa pohybuje momentalne na hranici 1300, predsa bol casopis distribuovany aj do stieti kiosku a pod, kolko kusov ste teda vytlacili? pochvalte sa :)
Reklama
Matúš
07.05.2013
Chcel by som sa spýtať prečo nechcete vo svojich číslach uverejnovať aj reklamu??? Keby to pomohlo časopisu nebol by som proti. Myslím si že veľa ľudí by tiež nenamietalo keď to pomôže veci.
Re:Reklama
Matúš
07.05.2013
Alebo sa cez maily spýtať čitateľov či by im nevadila reklama (formou nejakej ankety)
Re:Reklama
Marián Benka
09.05.2013
Pôvodná myšlienka nebola ponúkať inzerciu, aby žiadna firma nemohla ovplyvňovať obsah čísla kladením si podmienok. Po viacerých rozhovoroch v redakcii sme dospeli ku kompromisu, že klasiké inzeráty nebudú, ale môžu byť platené informačné články, v ktorých predstavíme nejaký zaujímavý produkt, službu alebo príbeh firmy, ktorej zameranie korešponduje so zameraním časopisu. Vyhradzujeme si teda právo nejakú firmu, ktorá by si chcela takúto prezentáciu zaplatiť, aj odmietnuť, ak usúdime, že by to narušilo koncepciu časopisu. A aby sme si mohli dovoliť aj takéto odmietnutie, potrebujeme mať ako hlavý zdroj príjmu práve to predplatné.
Čas
Re:Čas
Re:Re:Čas
Re:Re:Re:Čas
Re:Re:Re:Re:Čas
Re:Re:Re:Re:Re:Čas
""demokrat""
10.05.2013
JA som ho zatial este nedostal.Zrejme ku vychodnarom chodi mikulas neskor:-)))
Re:Re:Re:Re:Čas
Malý odkaz
robert
04.05.2013
Srdečne pozdravujem vydavateľov nového časopisu a autorov tejto myšlienky. Samozrejme ide o dobrú vec, pretože mainstreamové médiá MSM, sú dnes žiaľ v područí nadnárodných monopolov a spoločností, ktoré sú väčšinou nepriamo napojené na sieť "vládnucich" rodín, Bilderbergu a podobne... Súdny človek si dnes už vie pospájať veci, ktoré vidí okolo seba a nevyhnutne musí dôjsť k záveru že svet, ktorí mimochodom vytvárame aj my sami, už asi nie je ten, v ktorom by sme chceli žiť. Ak je to tak, znamená to, že sme si niečo uvedomili. No a po uvedomení si, by mali nasledovať činy. Činom je časopis. Ale pozor! Nestačí veci len konštatovať a odhaľovať bez toho, aby sme sa snažili chápať a prísť nato, prečo sa tieto veci dejú. Ak bude časopis len "slepo" opisovať a konštatovať bez toho, aby sa snažil priniesť aj názory nato ako z toho von, potom to bude len A bez B. A to B je veľmi dôležité, pretože mnoho ľudí nevidí východisko. Ono existuje a pre mnohých je jasné, ale mnohí z nás ho nevidia a šíria skepsu a pesimizmus. Lebo ono tie informácie ktoré na povrch vychádzajú sú neraz veľmi, veľmi šokujúce a frustrujúce a nie každý ich dokáže stráviť. Aj preto je úlohou vyspelých a zodpovedných ľudí, aby síce prinášali tieto informácie, ale tak, aby sa nestali kontraproduktívnym prvkom. O čom hovorím? Ak je niekto roky presviedčaný o tom, že len ekonomický rast môže túto spoločnosť posúvať stále vyššie a vyššie a potom mu odrazu povedia že ekonomický rast je podvod a slúži len ako zástierka na manipuláciu a zneužívanie, no tak to môže u niekoho spôsobiť šok a ODPOR. Držím vám palce a verím, že sa s Vami bude dať zmysluplne spolupracovať.
Re:Malý odkaz
ZEM&VEK
04.05.2013
Milý Robert, nedá sa než súhlasiť. Náš časopis bude okrem informácií bez cenzúry, ktoré budu v diametrálnom rozpore s tým, čo v tlači píše drvivá väčšina iných, prinášať aj riešenia. Zem&Vek je rozdelený do viacerých sekcií. Veľkú pozornosť budeme venovať sekcii ALTERNATIVE VITA. Tam budeme pravidelne uverejňovať články sústreďujúce sa na vykĺznutie v zovretí bludného kruhu. Čitateľ tam nájde pohľady a rady odborníkov z oblasti medicíny, zdravej výživy, ekonomiky, alternatívnych energií, komunít, poľnohospodárstva, survivalizmu a mnohých ďaľších. Navyše budeme prinášať pravidelnú rubriku o knihách a filmoch, kde čitateľ nájde ďalšie zdroje cenných informácií. Veríme, že už prvé číslo Vás presvedčí, že našim zámerom je A aj B. :)
len ci
Nyarlathotep
02.05.2013
Som rad aktivitam ktore sa snazia ukazat stranky sveta - a to dost podstatne, o ktorych sa nehovori. MSM sa tvaria ako mrtve chrobaky alebo opakuju oficialne verzie udalosti bez ohladu na ich inkonzistencie. Bohuzial "beznemu" cloveku v kolotoci zivota stacia taketo informacie a ak je masirovany z oboch stran Spravodajstvom a Zabavnym priemyslom tak sa smeje z kazdej konspiracnej teorie (tento pejorativny nazov robi vela skody kedze nim MSM oznacuju aj menej podstatne az nezmyselne veci Area51, Lochness, Yeti, Bermudsky trojuholnik ci teoria Dutej Zeme).
Bilderberg a spol vsak nie su blbci a dobre vedia ze alternativne, nezavisle, konspiracne informacie je dolezite podporovat aby ta cast ludi ktorej oficialna verzia nestaci mala cim travit cas a cim si trapit mozog. Preto existuje dost vehementnych Anti-ofic kritikov ktori siria ine verzie realnych udalosti v ktorych su niekedy lepsie a niekedy horsie ukryte zamerne nepravdy. Masa MSM masirovaneho ludstva (tj ta ktora prave nebojuje o holu existenciu) potom vdaka "odbornikom" ktori jej ukazu jednotlive lzi a nezmysly v ne-ofic teorii smeje na celom ne-ofic pristupe k realite a vyleje s vodou aj dieta. Tato technika sa zvykne nazyvat "Poisoning the Well". Dufam ze tento casopis nie je jej sucastou co aj nevedomou.
Knihu mlcanie som necital ale podla uryvkov z nej viem ze s mnohymi nazormi autora nesuhlasim. Podla toho hodnotim aj tento casopis.
Urcite si ho kupim v stanku a zistim co tvrdi napriklad o BitCoin technoologii, alebo Bostone o ktorych som hladal informacii po online svete pomerne dost (samozrejme nemyslim si ze o nich viem vsetko a vidim vsetky prepoje kedze mozem sudit len na zaklade obmedzenej mnoziny informacii. S najdenim dalsieho zdroja sa moze vysledny prienik = "realita" zmenit).
Je dobre ze casopis vznikol avsak mam pochybnost ze pomoze tej inteligentnej casti MSM masirovanych ludi zmenit svoj pohlad (Neinteligentna masa svoj nazor nezmeni bez nastupu inej autority ktora im povie "A takto to je"). Ten je mozne ohrozit len podlozenymi faktami. Nazory, domnienky a glosy ne-ofic autorov ich este viac odradia pretoze hned sa im spustia zabudovane spustace zosmiesnovania Konspiracnych teorii (bez ohladu na relevantnost samotnej teorie).
Davat do casopisu astrologiu, sionizmus, Novy svetovy poriadok je chyba ak to nema byt casopis pre ludi ktori aj bez neho uz svoje zdroje informacii a ne-ofic teorii nasli.
Drzim samozrejme palce aby sa vdaka casopisu aspon par ludi nad svetom, zivotom a MSM predkladanou realitou zamyslelo.
A budem dufat ze nejde o dalsi jed v studni.
Bilderberg a spol vsak nie su blbci a dobre vedia ze alternativne, nezavisle, konspiracne informacie je dolezite podporovat aby ta cast ludi ktorej oficialna verzia nestaci mala cim travit cas a cim si trapit mozog. Preto existuje dost vehementnych Anti-ofic kritikov ktori siria ine verzie realnych udalosti v ktorych su niekedy lepsie a niekedy horsie ukryte zamerne nepravdy. Masa MSM masirovaneho ludstva (tj ta ktora prave nebojuje o holu existenciu) potom vdaka "odbornikom" ktori jej ukazu jednotlive lzi a nezmysly v ne-ofic teorii smeje na celom ne-ofic pristupe k realite a vyleje s vodou aj dieta. Tato technika sa zvykne nazyvat "Poisoning the Well". Dufam ze tento casopis nie je jej sucastou co aj nevedomou.
Knihu mlcanie som necital ale podla uryvkov z nej viem ze s mnohymi nazormi autora nesuhlasim. Podla toho hodnotim aj tento casopis.
Urcite si ho kupim v stanku a zistim co tvrdi napriklad o BitCoin technoologii, alebo Bostone o ktorych som hladal informacii po online svete pomerne dost (samozrejme nemyslim si ze o nich viem vsetko a vidim vsetky prepoje kedze mozem sudit len na zaklade obmedzenej mnoziny informacii. S najdenim dalsieho zdroja sa moze vysledny prienik = "realita" zmenit).
Je dobre ze casopis vznikol avsak mam pochybnost ze pomoze tej inteligentnej casti MSM masirovanych ludi zmenit svoj pohlad (Neinteligentna masa svoj nazor nezmeni bez nastupu inej autority ktora im povie "A takto to je"). Ten je mozne ohrozit len podlozenymi faktami. Nazory, domnienky a glosy ne-ofic autorov ich este viac odradia pretoze hned sa im spustia zabudovane spustace zosmiesnovania Konspiracnych teorii (bez ohladu na relevantnost samotnej teorie).
Davat do casopisu astrologiu, sionizmus, Novy svetovy poriadok je chyba ak to nema byt casopis pre ludi ktori aj bez neho uz svoje zdroje informacii a ne-ofic teorii nasli.
Drzim samozrejme palce aby sa vdaka casopisu aspon par ludi nad svetom, zivotom a MSM predkladanou realitou zamyslelo.
A budem dufat ze nejde o dalsi jed v studni.
Re:len ci
Ján Gašo
03.05.2013
Podla mojho nazoru, casopis bude postaveny prave na faktoch a nie nejakych domienkach. Minimalne za seba sameho mozem povedat, ze clanok co podpisem ja bude tak postaveny. A som presvedceny o tom, ze aj ostatni pisuci su na tom podobne.
Re:len ci
Michal Blažej
03.05.2013
Pevne verím, že časopis sa bude páčiť. Samozrejme, počítame s tým, že velký podiel čitatelov bude v podobnej brandži už znalý, no bude určený takisto luďom, ktorí sú žial ešte stále kŕmení mainstreamovými médiami a skutočná pravda a podstata tohto Veku im ešte uniká. Toto totiž treba zmeniť, lebo politici, korporácie potrebujú jednoduché a neznalé stádo, ktoré sa dá lahko manipulovať...
Re:len ci
ZEM&VEK
04.05.2013
O bitcoin bude až v ďalších číslach, nateraz sme uprednostnili iné témy (viď obsah májového čísla). K tým neoficálnym autorom: u nás pracujú aj ľudia, ktorí ako "oficiálni" redaktori nesmú svoje názory uverejňovať vo verejno-právnych médiách. Toto by snáď malo byť výstražným znamením pre každého, čo verí v slobodu tlače prezentovanú oficiálnymi médiami a autormi...
Casopis
Darius
01.05.2013
Koľko budete mať výtlačkov? Dostane sa časopis aj do novinových stánkov v menších dedinách?
Re:Casopis
ZEM&VEK
04.05.2013
Časopis sa bude predávať na celom Slovensku, no zvolili sme distribúciu len tam, kde sa časopisy tradične predávajú.
Názov časopisu
Dekel
01.05.2013
Skvele, takuto vec rad podporim, prave som si ho predplatil, kukam ze uz len 5 dni do vydania tak dufam ze mi este pride prve cislo :) No ale chcem sa spytat na nazov, ze preco ste tomu casopisu dali taky nazov?? Ak by som v stanku hladal casopis s necenzurovanymi informaciami, urcite by mi nepadol do oka casopis s nazvom ,,Zem a vek"
Re:Názov časopisu
ZEM A VEK
02.05.2013
Názov je zámerne obyčajný a seriózny, takto sa otvoríme širšiemu publiku.
Nepotrebujeme to zvýrazňovať v názve. Navyše tam nejde len o temné info bez cenzúry.
Nepotrebujeme to zvýrazňovať v názve. Navyše tam nejde len o temné info bez cenzúry.
hmm
volchvmag
01.05.2013
Vážim si každý pokus vniesť do tmy trochu svetla. Ako zmysluplné by som videl predstavenie redakcie. Ako človeka, ktorý sa naučil neveriť nikomu a ničomu, ma naozaj zaujíma kto a prečo tvrdí o sebe, že práve tie jeho informácie sú rýdza pravda, v porovnaní s mainstreamom. Keď ma presvedčíte, že ste tí morálne zásadoví šudia s charakterom a zmyslom pre spravodlivosť, podporím vás. Predstavte v každom čísle nikoho z redakcie, kľudne formou hĺbkového rozhovoru. A tiež by som ešte ako zásadné videl využívanie priestoru, ktoré sa mi z náhľadu zdá byť až príliš skúpe na slovo.
Re:hmm
ZEM&VEK
04.05.2013
Predstavíme aj redakciu, náš tím sa stále vyvíja a začína to byť skutočne zaujímavé. Žiaľ niektoré mená budú musieť vystupovať pod pseudonymom, pretože majú platné zmluvy v oficiálnych médiách, ktoré by ich za ich názory okamžite vyhodili. Až sem dospela demokracia a sloboda slova... Zatiaľ je relatívne známou postavou osoba šéfredaktora T.E.Rostasa, ktorý má reláciu Mlčanie na rádiu Viva a vydal rovnomennú knihu, ktorá sa stala v priebehu niekoľkých týždňov slovenským bestsellerom. Jeho zástupcom je Marián Benka, ktorý ako novinár pôsobil v časopisoch Trend, Profit, Stratégie a ako šéfredaktor v magazíne Hľadanie. Na záver: k tomu, čo je skutočnosť, čo je lož, o čom treba pochybovať, čo treba odmietnuť si každý vytvárame vlastný názor. Náš časopis je len jedným z... Je na každom, ako si tú skladačku zloží vo vlastnej hlave. Rozhodne budeme maximálne poctivo a zodpovedane posudzovať obsah informácií, aby sme sa nedostali do druhého extrému a tým je opäť len bulvár plný nepodložených tvrdení.
rozbehneme to?
Dodo
28.04.2013
Chcel by som sa spytat vidavatela, ako to vizera s projektom, den "D" sa blizi ale dosiahli ste doteraz len polovicu predplatitelov, neviem teraz, za par dni je Maj takze chcel by som vediet, ci sa projekt rozbehne aj napriek tomu, ze cislo 2000 nebolo dosiahnute a za dva dni si myslim ze momentalny stav 50% z planu sa uz drasticky nemzmeni...tak ako? ide sa do toho??? Vdaka
Re:rozbehneme to?
Marián Benka - editor
28.04.2013
Rozbehneme to, momentálne finišujeme s prípravou prvého čísla a časopis sa v prvej polovici mája ocitne v predaji. Presný dátum dáme čo nevidieť na známosť :) Tempo nárastu predplatiteľov sa v poslednom čase výrazne zvýšilo, pri súčasnom tempe sa dá predpokladať 2000 predplatiteľov niekedy koncom mája, čo nie je veľký posun oproti pôvodnému zámeru.
Takže ideme na vec :)
Takže ideme na vec :)
Re:Re:rozbehneme to?
Dodo
28.04.2013
Tak parada, casopis som si predplatil uz davnejsie, takze ste ma potesili, ze casopis si najdem v schranke :)
V mene pravdy a dôstojného života všetkých
dôchodkyňa Mária
26.04.2013
Nemyslím si, že k všetkým obyvateľom Slovenska sa dostanú tie správne informácie. Hádam len k tým, čo majú internet, no ani k nim sa nemusia dostať, ak ich nehľadajú. Vieme veľmi dobre, že médiá informujú tendenčne a zavádzajúco. Koľkí ľudia na Slovensku a vôbec v celej Európe sa dostali k informácii, že v USA má platiť zákon zákazu drobného pestovania potravín a vlastnenia semien a samozrejme za porušenie tohto zákona budú platiť tvrdé sankcie? Je len otázkou času, kedy takýho zákon príjme parlament EU. O niečom podobnom nevedia práve tí, ktorých sa to bude najviac týkať. Je preto nanajvýš dôležité, aby podobný časopis začal vychádzať, aby správne a pravdivé informácie sa dostali ku každému, kto o ne prejaví záujem. Možno potom sa podarí prebudiť veľkú časť spiaceho obyvateľstva a budeme môcť zabojovať za to, aby takéto zákony nemohli byť prijaté. A ešte niečo k pánovi, ktorý si myslí, že konšpiračné teórie sú vykonštruované. To tvrdia len tí, ktorí nechcú, aby pravda vyšla najavo. Sledujete "Konšpiračné teórie" na Prima COOL v nedeľu dopoludnia? Myslíte si, že bývalý senátor Ventura si pri hľadaní pravdy a s nasadením vlastného života vymýšľa? Práve takýchto Venturov by sme potrebovali viac a zdá sa, že tento nový časopis bude plniť podobnú úlohu na Slovensku.
Re:V mene pravdy a dôstojného života všetkých
lenivost
""demokrat""
26.04.2013
Pani a dámy ,čítaním a rozprávaním neurobíme nič . Bohužiaľ máme národ ,ktorému je všetko jedno.Ja by som aj s niečim začal ,ale ľudia sú lenivý .
Re:lenivost
zem a vek
26.04.2013
Čítaním a písaním sme bližšie k slobode a k poznaniu toho, že život okolo nás môžeme ovplyvňovať. To sa ale neudeje, ak prevládne apatia.
Re:Re:lenivost
""demokrat""
28.04.2013
Citat a pisat "slobodne" mozme uz 24 rokov ,a to je vsetko,k comu sme sa dopracovali .
Re:Re:Re:lenivost
Michal Blažej
01.05.2013
Ludí treba vzdelávať a ukazovať im, že nie všetko čo počujú v TV, rozhlase alebo čítajú v novinách je pravda. Treba im ukázať správnu cestu aby mohli sami po nej pokračovať. Myslím, že toto bude najťažší krok ludstva momentálne...
čo sa zmení v myslení?
Norbert Foltán
22.04.2013
myslím si osobne, že čas na osvietenie vecí už pominul, pokus pohnúť s niečím na základe informácií z časopisu, je irelevantný . Pri dnešnom vývoji spoločnosti , kedy morálka a dôstojný život, už sú nenávratne preč a generácia mladých už podlieha dekadentnej vlne z USA a sme na prahu globálnej katastrofy ...tu už niet čo riešiť! Nový mesiáš sa nezjaví a všetko ,čo súvisí so všetkým.. speje k nenávratnému krachu existencie ľudskej rasy. A ten kto nevidí život, za hranicu hmoty..tomu ani múdre slovo nepomôže. Internet je diablov nástroj , tak prečo ho neporazíte jeho vlastnými zbraňami na nete!!!!
Re:čo sa zmení v myslení?
Re:čo sa zmení v myslení?
robert
04.05.2013
Ak máš skutočne ten pocit ktorý si tu opísal je to tvoj pohľad, nemusel by si skepsu a pesimizmus šíriť medzi ľudí. Potrebujeme opak - posilňovať to dobré v nás, znovu to prebudiť, pretože vo svojej podstate sme dokonalí, len sme nato zabudli. Podobné myšlienky zasievajú opäť len chaos. Je na každom z nás zmeniť to, čo chceme zmeniť. To je vesmírny zákon.
Re:Re:čo sa zmení v myslení?
ZEM&VEK
04.05.2013
Vesmírnymi zákonmi sa dnes oháňa kade kto. Dnes je potrebné to, aby ľudia dostávali pravdivé informácie, na základe ktorých sa vyhnú zlej voľbe.
Konečne niečo na čítanie
monika
22.04.2013
Mesačník som si predplatila a veľmi sa teším na jeho prvé vydanie. Myslím, že 2,50 EUR je normálna cena za čítanie tohto typu. Veď koľko je stupídnych časopisov, ktoré sú v stánkoch za podobné sumy a dokonca ich ľudia aj kupujú / vzhľadom k tomu, že som žena, tak myslím hlavne na tie ženské "blááááboly"/.
Ďakujem Tiborovi Rostasovi za reláciu Mlčanie a pevne verím, že sa nájde dosť predplaltiteľov, aby mohol ZEM a VEK vychádzať.
Ďakujem Tiborovi Rostasovi za reláciu Mlčanie a pevne verím, že sa nájde dosť predplaltiteľov, aby mohol ZEM a VEK vychádzať.
Re:Konečne niečo na čítanie
kde kúpiť Zem a Vek?
katarína
21.04.2013
prosím vás,bude sa dať dostať časopis kúpiť aj bežne v predajniach?nemusí sa len objednávať?dakujem
Re:kde kúpiť Zem a Vek?
Evolúcia vedomia
Adam Maté
19.04.2013
Osobne si myslím, že konečne a to myslím skutočne konečne budeme mať na Slovensku niečo takéto. V česku majú takéto mesačníky už dlhé roky nebudem ich menovať.
2,50 eur za časopis nie je najmenej, ale pokiaľ tie informácie sa budú takto šíriť do povedomia ľudí tak to stojí zato. Mňa osobne tam možno nič neprekvapý kedže rôzne tie témy tam mám dávno naštudované, ale rozhodne podporím informácie pre ľudí, ktorí by sa k tomu možno nikdy nedostali.
Nech sa tomuto mesačníku darí, lebo je pre náš všetkých a dáva nám to čo si dávno zaslúžime vedieť.
2,50 eur za časopis nie je najmenej, ale pokiaľ tie informácie sa budú takto šíriť do povedomia ľudí tak to stojí zato. Mňa osobne tam možno nič neprekvapý kedže rôzne tie témy tam mám dávno naštudované, ale rozhodne podporím informácie pre ľudí, ktorí by sa k tomu možno nikdy nedostali.
Nech sa tomuto mesačníku darí, lebo je pre náš všetkých a dáva nám to čo si dávno zaslúžime vedieť.
Re:Evolúcia vedomia
Valdemar
20.04.2013
Trochu na odľahčenie, Ivan: dvakrát "osobne" v krátkom príspevku je celkom dosť:) Môže človek - osoba myslieť aj inak ako osobne? Dajme tomu, že "osobne" Ťa tam možno nič neprekvapý (!!!) a že témy máš už dávno "naštudované", ale myslím si, že by si si mal naštudovať predovšetkým slovenčinu. Možno by Ťa okrem gramatiky prekvapila aj krásou a pestrosťou vyjadrovania.
Re:Re:Evolúcia vedomia
Re:Re:Re:Evolúcia vedomia
Samtol
21.04.2013
Trochu na odľahčenie, Valdemar: dvakrát "sa ospravedlniť" v príspevku zo šiestich slov je celkom dosť... keď už poučuješ Adama o tom ako písať... hm?
Re:Re:Evolúcia vedomia
citron
21.04.2013
valdemar ked budeme v gramatickom kruzku, tak potom tu rozoberaj chyby, casopis je SUPER !!!
Re:Re:Evolúcia vedomia
robert
04.05.2013
Áno, človek môže myslieť j inak ako osobne - totiž ne-osobne. Ale nechytaj človeka za slovo...Neosobný život existuje. Ak o tom nič nevieš nevadí, prídeš nato....
Re:Evolúcia vedomia
Pongrac
21.04.2013
Ako som si prelistoval tento pripravovany casopis, tak si myslim, ze sa uz dopredu odpisal. Populisticke clanky, vykonstruovane a konspiracne teorie v style Novy Cas maju na Slovensku sice velmi urodnu podu, ale so serioznym zurnalizmom to nema nic spolocneho. Fakty musia byt dosledne a overene. Na Slovensku sa strasne vela tliacha v mediach. Takze tento casopis si urcite nekupim.
Re:Re:Evolúcia vedomia
Andrej
21.04.2013
Rado ako to mozes porovnavat s kralom mainstreamu a bulvaru-Novym Casom???Ved tato myslienka ide presne opacnym smerom...bud si sem bol nastrceny alebo mas v tom trosku zmätok.Toto nie je projekt na ohurovanie ludi,ale na otvaranie oci,co Novy Cas urcite nerobi,kedze je stavany na vymyvanie mozgov a cielene utvaranie verejnej mienky.
Re:Re:Evolúcia vedomia
Ján Gašo
22.04.2013
Hlavne ze tvoj prispevok je plny FAKTOV;) Velmi by ma zaujimalo co z toho cim som tam prispel napriklad ja je populisticke a vykonstruovane. vopred dakujem.
Teisim sa...
Rado
19.04.2013
Konečne niečo co sa bude dať čítať som na Vašej strane držím palce aby nás bolo minimálne 2000....fakt sa veľmi teším.Objednávku som poslal na všetkých osem čísiel...
Zadarmo???
PeterSamael
17.04.2013
Toto uz fakt nechapem ... Vsetko by sme chceli zadarmo, prepac, ale pre moju osobu ma vacsiu hodnotu nieco, co drzim v ruke, stalo to par eur a hlavne to hreje super pocitom. Nejaky ten rok spat, ked si clovek kupil v stanku ( ak ho zohnal ) Elektron, Bit, Zenit pionierov, ABC ??? To bol pocit, radost a vazenie si tych informacii a zabaviek ... To bolo radosti ... Teraz uz informacie nemaju ziadnu hodnotu, to je velka skoda. Casak som podporil a objednal, rad podporim dobru vec ... Dufam, ze zacnete ... Drzim palce. Dakujem
Re:Zadarmo???
robert
04.05.2013
Informácie nemajú hodnotu? A čo ešte nemá hodnotu? Oheň nemá hodnotu? Má a predsa vie aj zabiť. Záleží na tom, ako ho použijeme a využijeme. Ak založím oheň ako žhár, pardon podpaľač, tak je môj úmysel iný, ak ho založím, aby som uvaril jedlo a nakŕmil rodinu a tak je to aj s informáciami. Ak sa nevyznáte v mori informácií, radím jednu metódu - selekcia. Čítať len to čo ma naozaj zaujíma a aj tam počúvať svoje srdce - intuíciu. Ale na intuíciu sme asi zabudli - tak si ju opäť oprášme, funguje skvelo!
Fandim tomuto projektu
Andrej
17.04.2013
Ludia..uvedomte si,ze 2,50/mesacne je uplne zanedbatelna suma,ktoru miniete na hocijaku inu drobnost.Ved ten casopis predsa musi niekto vytlacit.A prepac Juraj,ale aky by to malo zmysel,ak by to bolo undergroundove???Praveze nech o tom vie co najviac ludi,pretoze zmeny v systeme mozu urobit len ludia,davy ludi,ktori su informovani o skutocnom stave tejto spolocnosti a nie zopar jednotlivcov...Tibor,fandime ti,drzime palce a ludi,ktori ta oznacuju za konspiratora si nevsimaj...vieme,co su to za ludia.Kniha je super...s pozdravom Andrej
Za lepší svet.
dieselvandorf
17.04.2013
Časopis je dobrý nápad, mám rád, keď možem držat médium v ruke a to sa týká aj cd alebo dvd a nevadí mi, keď možem za to aj PRIMERANE zaplatit, pretože si nemyslím , že ludia robia zadarmo a ani nič na tomto svet nie je zadarmo. Prajem nám všetkým, aby to vyšlo a autorom vela štastia a odvahy a aby sa pravda dostala, čo k najvačšiemu počtu ludí a otvorila im oči a mysel a svet sa stal lepším a zmenil sa celý system jeho fungovania. Osvietenie...
Držím palce a prajem úspech
Viliam Nemček
17.04.2013
Knihu v tlačenej forme mám už prečítanú. Doporučujem, aby sa čítala na hodine dejepisu v rámci desaťminútovky alebo päťminútovky na stredných školách a vysokých školách štátna skúška.
Re:Držím palce a prajem úspech
Re:Re:Držím palce a prajem úspech
robert
04.05.2013
sorry ale zlý názor...Čo je systém? Kto je za systémom? Kto ho tvorí a ako "sa" tvorí? Odpovedz si a prídeš nato, čo je ten "systém". Nič iné ako ty sám, ty si systém - ako uvažuješ, konáš, myslíš, hovoríš a čo si pripúšťaš. Každý jeden z nás sme systém v tom dobrom i zlom slova zmysle
Cele zle
Juraj
17.04.2013
Mylim, že takéto info by malo byť pre všetkých a zadarmo!!! Po audio (napalenej) knižke pána Rostasa za 10e v najkomerčnejšej sieti knihkupectiev na SK (kde su knihy zbytočne predražované) máme 2,50e časopis! Ešte že nemusim platiť za reláciu Mlčanie na rádiu VIVA keď pustia mp3-ku pana Rostasa... Dúfam, že sa tento časopis nestane nejakou utajovanou skupinou proti jeho predplatiteľom... :-/
Re:Cele zle
ZEM&VEK
17.04.2013
Vy si skutočne myslíte, že časopis sa má tlačiť zadarmo? Ak áno, potom nám dodajte kvalitných ľudí a tlačiareň, ktorí nepotrebujú mať ani cent ;)
Re:Re:Cele zle
Juraj
17.04.2013
Nehovorím o tlačenej forme... ale táto myšlienka by mala mať trocha inšie šírenie a nie opäť len ďalšie spoplatňované periodikum. Myslím, že takáto vec a myšlienka by mala fungovať spôsobom Wikipédie (ako voľná a celému svetu sprístupnená databáza takýchto informácií). Čo ak som v Amerike a chcem tento časopis? Nemyslím si že musíte platit nejakých infrmátorov za to aby ste mali o čom písať, atď. A najradšej by som to posielal každému kto chce na mail a zadarmo (a ak by niekto uznal za vhodné mohol by vašu vec podporiť alebo keď chcete vaše spoločenstvo ľudí, ktorý chcú aby sa o tom hovorilo voľne a bez toho aby som si to najprv musel kúpiť!) - vlastne som myslel, že Vaša vízia je o tom a nie o predávaní titulov a ďalších plátkov!
Re:Re:Re:Cele zle
Ján
17.04.2013
na takéto hlúposti neexistujú argumenty, ktoré by dotyčného neurazili. tak radšej hamujem.
Re:Re:Re:Re:Cele zle
Juraj
17.04.2013
Nechcem nikoho urážať a to, že začalo existovať Mlčanie na VIVE ma strašne potešilo!!! Stále to rád počúvam. A taktiež som začal každému známemu o tom rozprávať a dávať im do povedomia aby si to našli a vypočuli si tie relácie. Proste povedal som si konečne niekto začal hovoriť aj o tomto systéme a svete... Len ďalší vývoj ma trocha sklamal (ak by to bolo trocha menej o obchode s týmto tovarom). Proste som čakal niečo menej komerčnejšie a hlavne viac undergroundu (besedy nielen v Panta-Rhei - ak boli aj inde neviem o tom a v tom prípade som rád že sa prezentuje to aj ináč) keď idete tak silne proti múru. Hlavne ani myšlienka časpisu nieje zlá! No prečo by nemohol byť vyrobený iba v e-forme? A dokonca by ste takto boli s tým aj enviromentálny...
Re:Re:Re:Re:Re:Cele zle
Ján
17.04.2013
... čakal si niečo menej komerčnejšie? platíš za počúvanie relácií Mlčanie na rádiu Viva alebo za počúvanie Slobodného vysielača alebo za Indymedia atď. ? nie! to, že niekto vydá svoje dielo (kniha, časopis) a nechá si zaň zaplatiť (v prípade časopisu iba výdaje na tlač) je predsa normálne. ver, že to dá námahu vyčuchať informácie takéhoto druhu, najmä ich vyladiť viacerými zdrojmi. ja osobne som rád, že to vychádza papierovo, pretože z celého toho dnešného virtuálneho marazmu je to krásne symbolické vymanenie sa. ... a ak sa ti nepáči takýto druh prístupu k týmto cenným info, tak začni nejaký časopis v elektronickom formáte vydávať ty. rád si ho prečítam. ale dúfam, že bude gratis. hehe.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Cele zle
Juraj
18.04.2013
Nič no ... proste su názory a názory... audio book Mlčanie aj tak putuje internetom, o chvíľu niekde bude hodené pdf-ko z knihy alebo čo... Len som čakal niečo inšie - dneska už predáva každý všetko možné. Tak nech tento časopis dáva dostatok osvety do tohto systému a aby sa to nezvrhlo len na spotrebný tovar, ktorý si ľudia len kúpia a ďalej tma.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Cele zle
Agy
19.04.2013
Haha... Tak to ste mu teda dobre naložili. Fakt my Slováci nad všetkým ohŕňame nosmi, hlavne, keď treba pustiť perie na, myslím, dobrú vec a informácie. Ľudia, veď sa zamyslite... Nemáte pocit, že toto je fakt len smiešna suma oproti tomu, čo necháte denne vo všetkých tých super a hypermarketoch? A koľko pred každými sviatkami. Kupujete plno nepotrebných vecí, ktoré po sviatkoch aj tak skončia v smetiach??
Osobne si radšej prečítam knihu v papierovej forme a tak isto aj čo sa týka časopisov, takže sa asi tiež zaradím medzi predplatiteľov tohto zdroja príjmu informácií. Do ucha sa mi to už dostáva cez rádio Viva a vďaka za to.
Držím palce k spusteniu projektu...
Osobne si radšej prečítam knihu v papierovej forme a tak isto aj čo sa týka časopisov, takže sa asi tiež zaradím medzi predplatiteľov tohto zdroja príjmu informácií. Do ucha sa mi to už dostáva cez rádio Viva a vďaka za to.
Držím palce k spusteniu projektu...
Re:Re:Re:Cele zle
Liana
22.04.2013
To je také ťažké si to nájsť na internete? MUsíte mať všetko podstrčené pod nosom? O týchto informáciách sa môžete dozvedieť aj na iných stránkach, stačí pri tom stráviť trošku času, ktorý strávite pri iných bežných činnostiach. Takže nechápem, prečo sa navážate do toho, aby to bolo zadarmo, čo nepochopí asi nikto. Informácie sú na internete zadarmo, tak hor sa čítať. A potom to pokojne môžete rozposlať aj mejlom a prečítať si to aj v Amerike, nie?
Re:Cele zle
Jakub
18.04.2013
Naozaj nechápem tvoje zmýšľanie, len pre zaujímavosť si over, koľko stoji výtlačok 120 stranového časopisu vo farbe 4+0 alebo 4+4 CMYK a pochopíš, že to nerobia pre peniaze. Ide tu hlavne o myšlienku. A treba si takisto porovnať, že za trápny bulvárny denník vyhodí človek denne 0,50 € a to je tlačené na hajzlovom papieri a niektorým tu je veľa dať za objektívny a pravdivý časopis 2,5 € MESAČNE!!! To máš jeden týždeň kupovania bulvárov plných sračiek. Ako napr. ďalšie porovnanie s mesačníkmi typu BREJK, PLAYBOY atď. tie stoja myslím o dosť viacej... sám som robil redaktora a som rád, že sa tu konečne niečo takéto rozbieha, na čo nebudú mať vplyv tí bohatí hore...
Re:Cele zle
inkognito
20.04.2013
......predplatíš a si v ZOZNAME......CHÁPETE!!!Takto získajú zadarmo informácie o NEŽIADÚCICH PRE SYSTÉM!!!Stačí ukradnúť zoznam predplatiteľov a je to.Už len tým,že tu píšeme sme ODHALENÝ.No PRAVDU nemožno udržať.Svetlo robí iba to čo je mu prirodzené-SVIETI......a tma nedokáže vstúpiť do "miestnosti" so svetlom,pokiaľ sa v nej svetlo nachádza.To odhalí všetko čo je "miestnosti". Zaleží na tých čo sú v "miestnosti",ako sa postavia k tomu čo sa deje v nej.Sám ho asi objednám,keď už som odhalený len tým,že tu píšem môj komentár :)
reklamy
Adam
15.04.2013
Chcel by som sa spýtať prečo nebudú v časopise reklamy. Nemyslím tým reklamy ako napríklad na nový sprchový šampón ale na užitočné veci ktoré by čitatelov mohli zaujať a nikomu by neublížili a navyše by bola cena nižšia čo by určite mnohých potešilo.
Re:reklamy
ZEM&VEK
17.04.2013
Cena by nižšia nebola, pretože to je takmer o nákladoch na tlač a prevádzku s distribúciou. Tento časopis chce zmysluplne bojovať so systémom, kam patrí aj to, že médiá fungujú z reklamy. Máte v knihách reklamu?
Re:Re:reklamy
robert
04.05.2013
sorry ale opäť by som nehovoril o systéme a už vonkoncom nie o boji. Ak chcete byť úspešným periodikom (môj názor samozrejme), tak nebojujte preboha proti niečomu. Proti je NEGÁCIA, ktorá sama osebe prináša ODPOR a odpor je ďalšia negácia a tak to pokračuje. Je potrebné si uvedomiť čo je hlavné a dôležité aby bolo snaženie úspešné.
info
Re:info
Re:info
Roman
18.04.2013
Nechcem nikoho prehovárať na predplatenie, ale predplatiteľská základňa je to, čo dá časopisu v prvom roku istotu prežitia / upresňujem, že som len budúci čitateľ /. Tiež by mi bolo pohodlné si ho kúpiť v stánku, ale chcem som podporiť dobrú vec v začiatkoch. Jediné čoho sa obávam, je doručovanie slovenskou poštou...s tým nemám dobré skúsenosti.
Re:info
inkognito
20.04.2013
Tiež počkám na distribúciu v PNS.Viac sa na to teším,keď zájdem osobne do stánku.Pre mňa to má určité čaro,len o to viac sklamaný,ak je vypredané alebo nemajú :))). Hold dve strany jednej mince.
podporujem !
Dodo
14.04.2013
ani som nezavahal, treba podporit dobry projekt a 20 e to nieje extremna suma za kvalitny obsah, drzim palce tvorcom !
Re:podporujem !
tlacena froma
jaro
08.04.2013
Bude vychádzať časopis aj v tlačenej forme, aby sa dal kúpiť aj niekde v stánku ?
Re:tlacena froma
ZEM&VEK
17.04.2013
Časopis bude vychádzať zatiaľ iba v tlačenej forme a bude sa dať kúpiť aj v PNS. Predplatné nám však vyrieši jeho ekonomickú stabilitu v rámci pokrytia nákladov.
Teším sa
Mudrc
08.04.2013
Pozrel som si online ten návrch časopisu a tutulky sa mi veľmi páčia. Už sa teším na vidanie a nevadí mi že bude stáť 20€ za tú námahu to určite stojí. Držím palce a želám veľa predaných výtlačkov.
elektronicka verzia
gandy
05.04.2013
Bude pre predplatitelov moznost stiahnut casopis v el. verzii? Kedze mam citacku od amazonu, uvital by som format mobi.
Objednavajte
Andreas
31.03.2013
Považujte tých 20€ ako spôsob a možnosť podporiť správnu vec (Časopis bude pre mňa BONUS). Pozrite sa na to, za aké zbytočnosti sme niekedy ochotný utratiť 20€ - každý deň odlož 2€ a v polovici apríla môžete objednávať..:-) Dúfam že tento projekt bude úspešný...
Re:Objednavajte
Re:Objednavajte
Miro
04.04.2013
Andreas zobral si mi to s úst..treba podporiť dobrú vec..doležité je niečo robiť a byť aktívny, za akejkoľvek situácie..slovami veľkého Evolu: "Bojovať je potrebné vždy aj na vopred stratených pozíciach" držím prsty nech projekt víde!
jednotlive cisla
pepan
22.03.2013
Budu sa dat jednotlive cisla kupit aj v nejakom novinovom stanku alebo niekde inde??? predsa len rad by som si precital jedno alebo dve cisla predtym ako zaplatim predplatne
Re:jednotlive cisla
námet k obsahu
Re:námet k obsahu
Re:Re:námet k obsahu
Re:námet k obsahu
Tešim sa
Predplaté
Tibor Eliot Rostas
19.03.2013
Ďakujeme za Vaše odkazy. Čo sa týka predplatného a predplatiteľov, tak v pripade Zem&Vek je to klucove. Keďže v mesacniku nebude žiadna reklama a jeho cena v predplatnom je relativne nízka - 2,50€ vrátane postovneho, nič iné ako predplatné nemôže vytvorit reálny základ k jeho vydavaniu. Preto vás chceme aj touto cestou poprosiť; pomozme pravdivym informáciám, aby si našli cestu k čo najviac ľuďom. Minimalny pocet predplatiteľov je 2000.
Drzim palce
Stevo
18.03.2013
Pevne verim ze vam nikto nezabrani vo vydavani casopisu..a dakujem za vsetky Mlcania.. ;)
Teším sa
Tesim
Zaujímavé
Branko
16.03.2013
Počkám si či vôbec vyjde prvé číslo a či ho niekto nestopne.
Potom si časopis objednám.
Potom si časopis objednám.
Re:Zaujímavé
Re:Zaujímavé
Andrej
22.04.2013
Branko,ak by vsetci uvazovali ako ty,tak sa to moze rovno cele zabalit...
1kus
Dušan
16.03.2013
Kedy bude možne si objednavat časopis kusovo? Ono by sa to na nakladoch nemalo nejak prejavit ...
Teším sa
Robert Bulko
15.03.2013
Som veľmi rád, že bude vychádzať mesačník o veciach, o ktorých sa nehovorí. Držím palce Tibor.